Reklam
Reklam

Reklam

Reklam
Home » » İşte Benim Stilim 2016 Ne Zaman Başlayacak?

İşte Benim Stilim 2016 Ne Zaman Başlayacak?

Sponsorlu Bağlantılar
Reklam

İşte Benim Stilim 2016 Ünlüler Yarışmacıları ve Jüri Üyeleri Kimler, İşte Benim Stilim Ne Zaman Başlıyor?

Ekranların sevilen yarışması " İşte Benim Stilim " yepyeni jüri mensupları ve birbirinden güzel , trend sahibi meşhur sürpriz yarışmacılarıyla " İşte Benim Stilim 2016 " da sizlerle buluşuyor . Jüride; Populer Modacı , siyahların kadını Neslihan Yargıcı Trend dünyasının en sevilen isimlerinden Hakan Akkaya Her vakitki zarifliği ve farklı stili ile İvana Katı Podyumların profesyonel adı Uğurkan Erez . Ve sunumu ile 2015'e damga vuran Öykü Serter! İşte stilleri ile jürinin karşısında yarışacak durumda olan sürpriz isimler; Aslızen , Berna Öztürk , Esra Sönmezer , İnci Pars , Pelin Suade , Elif Ece Uzunca , Nil Karataş , Gizem Özdilli , Sevil Uyar , Esra Balamir , Tuğçe Özbudak , Yeşim Erçetin , Yasemin Öztürk , Sembol Yepyeni , Hatice , Neslihan Lider . Yarışmacıların merak dolu trend rekabeti " İşte Benim Stilim Ünlüler " yepyeni jüri mensupları ve Öykü Serter'in sunumuyla Ocak'tan bu yana TV8 ekranlarında .İşte Benim Stilim 2016 1 Ocak Cuma günü Tv 8 Ekranlarında başlıyor.
Sponsorlu Bağlantılar
Reklam

0 yorum :

Yorum Gönder